ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ- ΑΙΣΧΟΣ

19 Σεπτεμβρίου 2014
IMG 0899

IMG 0899
Δεν υπάρχει  αναδρομικότητα  μετεγγραφών ΜΟΝΟ για τους πολυτέκνους, ενώ ισχύει  για  έμμισθους Δημοσίους Υπαλλήλους  αιρετών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης κ. α ,χωρίς καμιά ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ  και χωρίς κανένα ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΟ Κριτήριο   τους δίνει  αναδρομικότητα από 5 έως  7 έτη!!!  Εάν αυτό δεν είναι  φασισμός – αίσχος και ρατσισμός προς τους πολυτέκνους τότε τι είναι  ?????  Εμείς απλά ρωτάμε τον κ. Γενικό, τι έγινε πέρυσι τον Μάιο και διευκρίνιζε στις Γραμματείες με έγγραφό του:  Διαβάστε τι  έλεγε το έγγραφο.  
Αναφορικά με τους φοιτητές που βρίσκονται ήδη στους επιτυχόντες μεταφοράς θέσης με βάση το εισοδηματικό κριτήριο(παρ. 7, άρθρο 3 της Φ1/182016/Β3/28-11-2013,( 3030 Β΄)και αδυνατούν να προσκομίσουν για έλεγχο τα δικαιολογητικά για τα οποία είχαν δεσμευτεί κατά τη διάρκεια της υποβολής της ηλεκτρονικής τους αίτησης, δεν είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη εφόσον δεν επηρέασαν τη σειρά επιτυχίας τους.
 Εμείς σας είπαμε τι να κάνετε ,άσχετα εάν δεν μας ρωτήσατε ποτέ . Λέγατε λοιπόν  θα δηλώνει λέει ο κάθε νέος φοιτητής που εγγράφεται την “βούληση” του, που θέλει να πάει με μετεγγραφή, χωρίς έλεγχο δικαιολογητικών .
 Ο καθένας  κ.  Γενικέ  που  εγγράφεται σε κάθε σχολή  θα μπορεί να δηλώνει  ότι θέλει , χωρίς έλεγχο δικαιολογητικών ;;;; θα γίνει ΠΑΝΙΚΟΣ!!  Και περιμένετε να βγάλετε μετά ασφαλή συμπεράσματα για τους αριθμούς υποψηφίων για μετεγγραφή ή ψάχνετε για δικαιολογίες για να αλλάξετε τις προϋποθέσεις των Μετεγγραφών . Πιστεύουμε ότι όλα γίνονται εν αγνοία σας ή  με, σκοπιμότητα εάν τα γνωρίζετε. Τότε πρέπει να απολογηθείτε στην Ιστορία του Ελληνικού Έθνους για  γενοκτονία Ευχόμαστε να σας φωτίζει ο Θεός να πάρετε επιτέλους σωστές αποφάσεις για το μέλλον των Ελληνοπαίδων και της Ελληνικής οικογένειας
. Χωρίς να θέλουμε να σας προσάψουμε μομφή αλλά τα γεγονότα επί ημερών σας στο υπουργείο εργασίας  υπάρχουν και μάλιστα όταν υπογράψατε τον  εφαρμοστικό νόμο για την αναδρομικότητα των  δέκα (10) ετών μόνιμης παραμονής στην  ΠΑΤΡΊΔΑ  για τους έλληνες που επιστρέφουν από το εξωτερικό ώστε  με αυτό το  κριτήριο να τους χορηγείτε το επίδομα τέκνων.
Φαίνεται ότι ο Υπουργός δίνει ως «κατευναστική καραμέλα» σε όσους διαμαρτύρονται για το νόμο περί μετεγγραφών (άρθρο 53, του νόμου 4264/2014), την εξαίρεση από το νόμο, των εισαχθέντων με το 10%, όπως προανήγγειλε στα ΜΜΕ, τόσο ο ΓΓ του υπουργείου όσο και ο ίδιος. Όμως η εξαίρεση αυτή  αφενός είναι άδικη και αφετέρου δεν είναι σύννομη.

Είναι άδικη γιατί μια μικρή μερίδα νεοεισαχθέντων με τις πανελλαδικές εξετάσεις φοιτητών, ενώ πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου, εξαιρούνται των ρυθμίσεων του. Πρέπει να τονιστεί ότι οι εισαχθέντες με το 10% έχουν εισαχθεί μέσω πανελλαδικών εξετάσεων και όχι χαριστικά. Επίσης, ακόμα και αν στο παρελθόν έτυχαν της διευκόλυνσης της μετεγγραφής, σήμερα, για να βρεθούν ξανά στην αφετηρία και να διεκδικήσουν μια νέα εγγραφή ή και μετεγγραφή  με βάση τα αποτελέσματα των τελευταίων πανελλαδικών εξετάσεων, διαγράφονται προηγουμένως από την σχολή που πιθανά φοιτούσαν.

Είναι μη σύννομη για τους παρακάτω λόγους:

1.      Η εξουσιοδότηση της παρ 4, του άρθρου 53, του νόμου 4264/2014, δεν επιτρέπει στον Υπουργό να προσδιορίσει τους δικαιούχους  της ρύθμισης του άρθρου, αλλά μόνο διαδικαστικά ζητήματα  και προθεσμίες.

2.      Η διατύπωση της παρ 6, του άρθρου 53, του νόμου 4264/2014 («.. αφορά τους επιτυχόντες που έλαβαν μέρος στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου του σχολικού έτους 2013-14») συμπεριλαμβάνει και τους επιτυχόντες με το 10% καθόσον και αυτοί συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις  του 2013-14. Η νομοθεσία αναφέρει ότι στις πανελλαδικές εξετάσεις οι θέσεις διακρίνονται στους επιτυχόντες με το 90% όσο και εκείνους με το 10%. Επομένως και οι επιτυχόντες του 10% έλαβαν μέρος στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου του σχολικού έτους 2013-14.

3.      Όποτε έχουν εφαρμοστεί στο παρελθόν διατάξεις περί μετεγγραφών ουδέποτε διαχώριζαν τους εισαχθέντες με το 90% από εκείνους του 10%. Επομένως ο καλόπιστος πολίτης δεν αναμένει μια τέτοια διάκριση.

4.      Η διάκριση εις βάρος των επιτυχόντων με το 10% είναι αντίθετη στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας. 

Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα σχετίζεται με το χρόνο έκδοσης της επικείμενης ΥΑ. Είναι βέβαιο ότι πολλοί φοιτητές που εισήχθησαν με το 10% διαγράφηκαν με αίτηση τους  από τη σχολή που φοιτούσαν για να μπορέσουν να εγγραφούν στην νέα τους σχολή, έχοντας κατά νου την προοπτική της μετεγγραφής. Ο εκ των υστέρων αποκλεισμός τους από το δικαίωμα μετεγγραφής είναι δυνατόν να τους στερήσει τις σπουδές, παρότι επιτυχόντες, στην περίπτωση που αδυνατούν να φοιτήσουν στη σχολή που εγγράφηκαν. Στην περίπτωση αυτή είναι εύλογο να διεκδικήσουν αστικές αποζημιώσεις από την Πολιτεία και από τον υπεύθυνο Υπουργό για την υλική και ηθική ζημία που υπέστησαν.

Τέλος, ο νόμος αναφέρει ότι για το θέμα αποφασίζει το Τμήμα υποδοχής. Ίσως είναι σκόπιμο όλοι οι εισαχθέντες με το 10% που πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου για μετεγγραφή, ανεξάρτητα του περιεχομένου της ΥΑ, να υποβάλουν σχετικό αίτημα στο Τμήμα υποδοχής και σε περίπτωση άρνησης του Τμήματος, να προσφύγουν δικαστικά.